Thursday, February 20, 2014

Hi people :)

Annyeong yeorobeun ..

Hi people :)

Nak start entri dengan senyuman dulu ;)))))))))) ..
hahahahaha lol.
Takda yang special sangat pon mok senyum2 lebar ne..
saja ilangkan stress kena manyak senyomm wooo .. maru muka manyak canteekk liao ..
lol! hahahah xp

Ohh yaa, by the way can u see my new layout!
Excited sikit sebab baru change new layout 4 days ago.
Before this using blogskin, which is memang susa sikit kalo mok edit. Kena ingat kod2 tertentu .. paste sana sini .. hahaha, then change lgi g blogger template, tapi nampak bidak .. trus tukar template g simple punya.
Senang dan kemas jak nampak .. so layout sekrg ndak laa childish macam dulu2 tapi yg penting tetap shoomel, kaaaannnnn .. kekekekeke xp

Dah hampir 5 days tido aku ndak cukup ne .. penat siot dari awal pagi smpai tgah malam, habis tegendala sistem dalam badan aku ne. Dah laa supplement aku pon kejap ambik kejap tak. Hahahaha, malas leteww ..
Spanjang minggu ne catering agak busy skit. Lagi2 bulan Mac nanti smpai ada 3 kali cater kahwin sepnjang minggu. So memang ujung minggu takda rehat laa agaknya .. Alhamdulillah, rezeki Allah Taala ..

Massage dekat 1borneo sana macam memanggil2 aku ne pulak, macam tau2 jak dya badanku sakit2 sekarang ne. Tapi baguslaa, atleast kurus jugak aku ne .. hahahahaha lol!

Ohh yaaa, Makcik 'Always Right tu ada datang kemarin .. Tapi pelik tak pulak Makcik 'Always Right" tu pakai tudung, hari tu pakai. Hmm, ne laa people nowadays .. susa mok cakap. Wallahualam ..
Tapi yesterday tu adalaa sikit2 cerewetnyaa, Dya duduk Table 13 which is dekat dengan kipas. So mungkin tak selesa dengan kipas yg agak besar tu, dya minta matikan. Makcik .. Makcik, dah laa tengahri, panas lak tu .. bole pulak dya minta matikan so macam mana dengan customer laen kepanasan. Kalo takmok kena kipas besar tu buat apa dok dekat sana. Dekat dalam kan bnyak.. Dudok laa jauh2 dari kipas besar tu. Ishhh issshh isshhh ... pelik Makcik ne.

Lepas Ana bgtau yg Makcik ne minta matikan kipas, aku terus masuk dalam idupkan balik. Tapi aku tak halakan tempat dya, aku bgi hala tempat len ... hmmm, Makcik 'Always Right' ne memang mencabar keimananku. Tapi aku sabar sahaja .. mesti manyak senyoomm yaaaa ...

Itu laa ustaz kata, Allah menguji kita dengan pelbagai cara, sesiapa sahaja, dimana jua sekalipun. So this is it, Allah Taala hantarkan Makcik 'Always Right' ne dekat aku sebab Allah nak uji kesabaran aku .. and yahh i did it actually! Selama mana dya mara depan2 all i have to do is smaaaaaaaiiiiiilllleeeeee ... :)) hahahahahahahah. Well done SHEKIN! Well done!!! DAEBAK! :)


Alright, that's all ..
in shaa Allah jumpa next entri ..

Annyeonghigaseyoo yeorobeun :)) ~~~

2 comments:

  1. OMG!!! ko sebut nama dia terang terang gik kan... hahahahhaha sot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kin panas baa nong, ndak baa juga dya tau blog ku ne nong .. kan dya bukan into social network sangat .. eaa letewww hahahahahahahahhah lol!!!! XD

      Delete