Thursday, August 28, 2014

I'm depressed!


There's a lot of things going on nowadays. Cuma aku seja ndak mau membangkitkan sangat sebab mana yg bole settle, in sha Allah dengan keupayaan aku settle. Tapi sejak 2 menjak ne, tiap ada masala sikit aku dah start sakit kepala sampai pening sampai rasa lemas and need a rest for a while. Yupp, masala pasal keja.

Memang laa, mana laa keja yg teda masala kan. Cabaran untuk aku in charge sebuah restoran ne memang bole melunturkan tahap kesabaran aku. Berdepan dengan karenah pekerja dan segala2 benda yg hidup ne memang sukar dan payah hendaknya. Wallahualam .. jika ini suda ketentuan aku terima dengan redha dan ikhlas. Tiada yg lebi baik sebaik-baik rancangan Allah Taala...

In sha Allah .. Everything will be alright. Wallahualam .. 

No comments:

Post a Comment