Friday, May 29, 2015

Bila TGWSS Tukar Time Slot

Assalamualaikum w.b.t
Yeorobeun Annyeooonnggg~~~~ ^^
How you guys doin'..???
Goooooooooddd...????
Daebak!! b^^d

Sungguh lama daku menyepikan diri dari dunia blog. Its been 2 months oredy.. wahhh paling lama weii. Actually memang ada login jugak, tapi ndak larat mau share story sini. There is a lot of story aku mau share, tapi gara2 sibuk memanjang, banyak urusan kena selesai and then bila dah smpai rumah rasa penat terus buat diri kita landing. Teda masa mau buka laptop lagi taip2 lagi. Hahahahhahaha :)


Ok!!! Nanti2 kita story pasal 2 bulan story tertangguh yaa.
The Girl Who Sees Smells..
Sapa tengok ceta ne..?????? (bole comment2 kat bawah ^^)
Drama ne maseh lagi dalam fasa pertengahan i mean still on air d ONE HD.
Ok, actually drama ne
on air tiap ari rabu & khamis. Tapi start this week diorang change their time slot pegi ari ahad..


and i was like ... @#$%$%%%&^^&$^
Waeyooo..??? Waeeee...???????
Waegeuraaaeeeee..???????
Aigoooooo~~ T_T bila balik jak ari tu, dengan semangat letak beg pa smua ..
cuci mukaa pastu sedia supper semata2 mau tgok ceta ne.
*actually apa2 drama yg best2 kita akan rekod, pastu balik keja tgah malam jadi santapan supper la kenon tgok program2 yg kmiorang rekod.
After tengok drama satu lagi, next drama tetiba xda rekod. I thought they stop the recording and record ulangan dya kol 2 pagi, tapi takda. Then ternampaklaa iklan dya which is drama ne dah tukar time slot.

Arrgghhh .. terus lagu sakitnya tuh disini jadi background song aku pada malam tu .. ceh!! hahahaah!! XD

Since aku suda kerja ne, aku memang jarang layan korean drama lagi. Memang sangat mau tgok, tapi bila balik jak terus terasa penat yang amat.. kekadang dah sampai ruma siap landing trus ndak ingat dunia. Hahahahahah!! Tapi before drama ne on air, balik2 kena ulang dmana2 channel sekalipun. Dah nama astro ... so aku tetarik dengan jalan cerita dya, so aku pun start laa layan ceta ne just untk bagi hilang rasa penat konon, bole ketawa2 before tido .. hahahha ^^

Apa yang best dengan ceta ne is, the way they present the story buat kita suspen, bikin geram, lucu yg amat, romantik, malu2, sedih2 .. pokok nyaa malas gue mau ngomong lebih, lihat aja sendiri .. hahahah ^^
Ok, aku jarang share drama kalo jalan cerita dya biasa2 jak, tapi ne laa drama korea kedua rasanya after I Hear Your Voice last year. This both drama kan memang bagi tajuk yg buat orang memang mau tengok punya, sebb masing2 bagi jalan cerita bekaitan kelebihan for main character itu sendiri.

So aku actually xmau ceta panjang lagi, sebb drama ne aku belum tgok abis lagi. ermmmmm, ada satu drama lagi aku tgah layan juga seminggu lepas TGWSS ne on air. Tapi drama baru ne on air tiap ari and time slot dya lebih awal berbanding TGWSS.. and rasanya drama bru ne akan cepat habis ditayangkan sebb dya on air every mon till thurs. 4 days a week, while TGWSS 2 days a week.

Alright yeorobeun ..
Next drama kita story next entry.
Till next ..
Saranghaja!! <3

Annyeeeoooonnggg~~~~~~ ^^

1 comment: